Huhtikuu 2021

Kuvia ja artikkeleita ministerivierailuista

Heinolan Kokoomus ry

Heinolan Kokoomus ry eduskuntavierailulla 26.2.2019

Opetusministeri Sanni Grahn-Laasonen toimi isäntänä. Tavattiin myös suuren valiokunnanan puheenjohtaja Arto Satonen. Tervehtimässä kävivät myös kansanedustajat Jukka Kopra ja Markku Eestilä. Samalla reissulla tutustuttiin myös Musiikkitaloon ja Kirjastotalo Oodiin.

Tervetuloa sivuillemme

Kokoomus on toiminut Heinolassa jo 90 vuoden ajan. Paikallisyhdistyksemme, Heinolan Kokoomus ry perustettiin 4.3.1924. Sen lisäksi kotikaupungissamme toimii kolme muuta yhdistystä: Heinolan maalaiskunnan Kokoomus ry, Heinolan Kokoomusnaiset ry ja Heinolan Kokoomuksen nuoret ry. Heinolan Kokoomus on paikallisyhdistyksistä suurin jäsenmäärältään.

Paikallisten kokoomusyhdistysten yhteistyötä ja Heinolan kokoomuslaista kunnallispolitiikkaa ja paikallisvaikuttamista koordinoi Kokoomuksen Heinolan Kunnallisjärjestö ry, jonka jäseniä ovat em. paikallisyhdistykset. Heinolalainen kokoomuslainen, joka haluaa toimia kotikaupunkinsa parhaaksi, kuuluu henkilöjäsenenä yhteen neljästä paikallisesta kokoomusyhdistyksestä.

Tervetuloa osallistumaan tapahtumiimme ja liittymään  yhdistyksemme jäseneksi.